قیر راهسازی چیست

قیر راهسازی چیست ؟

قیر راهسازی چیست

قیر مانند قیر صادراتی، قیر 70/60 صادراتی سازگار با محیط زیست ، مناسب کاهش هزینه های انرژی در طول تولید و الزامات زمان فعلی است. راه هایی از مواد فنی به روز ، بر اساس راه حل های جدید طراحی و تجربه جهانی ، ضروری است. بنابراین ، یک امولسیون جاده ای قیری لازم است ، که استفاده از آن الزامات ایمنی و کارایی اقتصادی چرخه کار را برآورده می کند.

معرفی قیر راهسازی

قیر امولسیون شده یک سیستم حالت جامد است که از مایعات ساخته شده است و در شرایط عادی با هم مخلوط نمی شوند. می تواند مستقیم قطرات مایع غیر قطبی از اندازه 1 تا 20 میکرون در محیط قطبی و معکوس باشد. معمولاً از امولسیون های مستقیم در فضای عمومی استفاده می شود.  امولسیفایرها مواد فعال آنیونی یا کاتیونی (PAB) هستند. به طور عمده از اتصالات نوع کاتیونی استفاده می شود. آنها بهترین چسبندگی را در جاده ها ارائه می دهند.

حوزه های کاربرد قیر

خواص قیر امولسیون شده دامنه استفاده از آنها را تعیین می کند. به دلیل گرانروی کم ، پس از پوسیدگی ، آنها به راحتی به کوچکترین ناسازگاری ها و زبری ها نفوذ می کنند. چسبندگی بالا قابلیت اطمینان اتصال با قلوه سنگ ، شن ، سنگ آهک و ماسه را تضمین می کند. آنها به طور گسترده ای برای ضد آب کردن ساختمانهای صنعتی و عمرانی استفاده می شوند. ما به خود امولسیون های قیری در ساختمان راه توصیه کردیم برای ریختن ترک های کوچک و تعمیر گودال و تصفیه آب عایق ؛ تولید بتن سرد آسفالت ؛ دستگاه و تقویت پوشش فوقانی جاده های سنگریزه ای ؛ آماده سازی یک پوشش قدیمی (قبل از استفاده از بتن آسفالت روی آن) ؛ برای دستگاه لایه های محافظ (غشاء).

مخلوط امولسیون شده ، به ویژه در دستگاه سیمان و بتن استفاده می شود. معرفی آن مقاومت سیمان را در برابر بارش جوی و تغییرات دما به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

فناوری تولید امولسیون از قیر

تجهیزات: برای تولید ترکیبات امولسیون ، تجهیزات ویژه و اطلاعات مربوطه مورد نیاز است. سیستم های امولسیون صنعتی به صورت دوره ای و مداوم تولید می شوند. به عنوان یک قاعده ، آنها ظرفیت تولید تا 40 تن در ساعت ، بیشتر – 5 یا 10 تن در ساعت دارند. فرآیند تکنولوژیکی در آنها به صورت خودکار یا نیمه اتوماتیک انجام می شود. فرآیند پراکندگی توسط ماشین آلات با کمک آسیاب های کلوئیدی انجام می شود. همه اجزا از قبل گرم می شوند: مواد اولیه قیر – تا 100-150 درجه سانتیگراد ، فاز آب – تا 30-70 درجه سانتیگراد. مراحل اصلی زیر متمایز می شوند.کاربرد، ویژگی های استفاده از قیر در ساخت جاده ها ، در دمای بالا گرم می شوند ، در 30-70 درجه سانتی گراد ریخته می شود. در مقایسه با قیر معمولی ، استفاده از امولسیون های قیر به شما این امکان را می دهد که به اهداف زیر برسید:

  • ایمنی ساخت وسایل نقلیه موتوری
  • عملکرد قابل توجه خواص عملیاتی
  • بهبود قابل توجهی در کیفیت و عمر

در مناطق دارای نقص نیازی به اقدامات مقدماتی نیست. مواد امولسیون شده را می توان حتی روی سطح مرطوب ریخت. اندازه کوچک تکنسین اساساً تعمیر نواحی دارای نقص را ساده و تسریع می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *